App
Ofte stilte spørsmål om app:
-
Appen vår kan du enkelt laste ned frå AppStore, eller fra Google Play. Søk på Fitjar Kraftlag, så dukker den opp.
-
Logg inn i appen med mobilnummer du har registrert hos oss.
Bruk deretter koden du mottar på SMS. Du forblir innlogga i 30 dagar før du treng ein ny kode. Fleire kan laste ned og logge seg inn i appen med mobilnummeret som er registrert på straumavtalen.Kontakt oss viss du ikkje har registrert mobilnummeret eller opplev problemer med innlogging.
-
Ved innlogging i appen må du bruke det mobilnummeret som me har registrert på kundeforholdet ditt.
Viss du ikkje kjem inn i appen med dette kan det være at me ikkje har registrert nummeret i vårt kundesystem, eller at me har feil nummer.Ta kontakt med oss viss dette kan være tilfelle.
Viss du har utanlandsk telefonnummer må du huske å ta med landkoden med et +tegn foran.
-
Får du feilmeldinga "Brukaren eksisterar ikkje" når du prøver å logge deg inn appen?
Då kan det enten være at
Straumavtale tilhøyrer ein anna person eller ein bedrift med organisasjonsnummer
Me har registrert eit anna telefonnummer enn det du prøver å logge inn med
Feil mobilnummer er tasta inn. Mangler det kanskje eit siffer?
-
Ja, appen kan lastes ned og brukes på fleire enheter, men det er kun det mobilnummeret som er registrert på straumavtala som kan brukes til pålogging og som mottar koden.
-
Du vil få opp ein nedtrekksmeny når du logger inn i appen, her velger du det bostedet du vil sjå informasjon om. Når du har logga deg inn i appen kan du byte mellom bostedene dine ved å trykke på adressen din oppe til venstre. Det er kun privatavtalane dine som vil vise i appen.
-
Du kan foreløpig kun sjå privatavtalane dine i appen.
For å sjå informasjon om bedriften din, kan du logge inn på den gamle versjonen av Min Side.
Gå til Min side gammal versjon -
I 90 dagar med mindre ein blir logga ut i samband med oppgraderingar.
-
Appen støttar versjonar frå iOS 13 og Android 5.
-
Dette kan du gjere sjølv under "App info" i appen.
Velg "Avslutt appkonto", då slettes brukaren din, men ikkje kundeforholdet hos oss. Har du allereie sletta appen, kan du enten laste den ned på nytt og slette brukaren din, eller du kan kontakte oss på tlf 534 57 600, eller send ein e-post til post@fitjar-kraftlag.no.
Fant du ikkje det du lette etter?
Hvis du ikkje fant svaret på det du lurte på må du gjerne sende oss ein e-post til post@fitjar-kraftlag.no, eller ringe oss på 53 45 76 00.
Me svarar så fort me kan, og kan hjelpe deg med alle spørsmål knytta til app.